background

Saturday, May 11, 2013

one life story..

Asalam'kum... hye5 and salam one malaysia... ^_^


 hari nie mira nak post satu cerita yang mira sendiri buat. Actually dah lama dah mira buat cerpen ni tapi tak sempat-sempat nak post. Tak sempat pun sama, and malu pun sama sebenarnya... tapi hari ni saya post jugak demi my friends sebab diorang yang beria-ia sangat suruh saya post cerpen ni. siap la korang kalau korang tak baca or komen post saya. saya akan buli korang kalau korang tak jenguk blog saya.. hahahaha.. (evil were everywhere... hahaha >_-)

hehehe... gurau saja... saya still sayang korang lagi tau... sayang sangat-sangat tau... hehehe nak muntah dengarkan.. tapi tak apa la.. korang bukan dengar pun. baca je.. >_-

hope enjoy dengan cerpen saya.. ada yang kurang sila tegur ya.. 






wink-wink >_~

No comments:

Post a Comment